Mondaymonkey

Jag har snart ätit upp 450g after eight på två dagar. Men det är guds gåva till Mairon. Jag ÄLSKAR after eight.
Stämningen här är föresten en aning skum, mr hustrumisshandlare bor ju kvar här, medan frun hans bor hos kompisar, hon kom just hem en sväng för att duscha och hämta lite saker, och hon ska träffa honom nu ikväll och prata. Tydligen vill han ha tillbaka henne men hon har fått nog. Men som sagt, lite skumt känns det att han är här, att vara i köket samtidigt som honom osv, och låtsas som om det regnar. Att han dessutom hjälpte mig med cykeln när jag stod ute i hallen och grejade på var bara ännu mer bissart. Som Anja sa, vi skulle hellre se att han misshandlade sin fru lite mindre.

På tal om min cykel, idag på vägen hem från jobbet var bromsarna på helstrejk. Jag hade flera nära-döden-upplevelser och fick andan i halsen. Körde nästan på en tjej. Inte kul.

Och jag och Anja gjorde sushi till middag idag, första gången jag åt det, riktigt gott faktiskt, trots att jag inte är särskilt förtjust i fisk.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh gud ni måste gå till Yo! Sushi. Det är så jävla gott så det inte är sant. Squid salad är asgott faktiskt, även om bläckfisk kanske inte låter så mysigt.

2009-12-08 @ 18:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback