Söndagsöppet.

Spillde just ut ett glas vatten på min heltäckningsmatta. Bra Mairon.

Idag är det städ- och tvättdag, har redan tagit itu med disken så det är klart, ska nog ta en promenad i victoria park också, funderar på att tvinga mig själv till att springa, men vi får se hur bra jag lyckas med det. Måste tvätta mina träningskläder så det går nog inte att springa....hemskt synd....

Har haft en väldigt rolig helg faktiskt, blev utgång både fredag och lördag, lite shopping igår, brick lane och portobello market med Anjas kompis som kom och hälsade på från Östersund. Så nu är jag pank, eller inte riktigt men jag får inte göra av med mer pengar på ett par dar nu.

Föresten har det varit lite drama going on hemma hos oss, brasilianarn blev gripen av polisen och bortförd i handbojor för att han tagit strypgrepp på sin fru (tjeckiskan som också bor här) och hon ringde polisen. Lång historia kort, hon har ändrat sin status på facebook från gift till singel, hon bor hos en kompis och han har blivit släppt och är hemma, stämningen är en aning akward, ja. Vi vet inte vad som händer nu, förhoppningsvis blir han hemskickad till Brasilien eftersom han är här olagligt, känns hursomhelst inte helt okej att dela lägenhet med en hustrumisshandlare. Längre version av händelsen finns på
anjas blogg.

Kommentarer
Postat av: Kissbeth

MEN WHAT? Förlåt men jag kan inte låta bli att skratta samtidigt som det är hemskt, men det är ju sjukt att ni bor med han just nu:P Får ni bo kvar om båda flyttar?

2009-12-06 @ 16:00:40
Postat av: Johannes

WHAT, alltså. Mer action än så kan det väl knappast bli?

hoppas det går bra allafall


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback