All by herself

Så sitter man ensam i systers och sambons lägenhet. All by myself från och med nu. Eller åtminstone tills Anja kommer och möter mig på Bethnal Greens t-bane sation.

Allt är packat och klart och om ca en timme ska jag ta mig till centralen och därifrån åka flygbuss till Landvetter. Det ända jag oroar mig för är vikten på mitt bagage och det faktum att jag har två handbagage och inte ett. Men men, det löser sig :)

nu ska jag titta vidare på projekt runway.

Nästa stopp, LONDON.

 

Kommentarer
Postat av: Anja

komsi komsi :)

Postat av: Johannes

Lycka till, ha det så j-la bra nu! Hälsa Anja!:)

2009-11-11 @ 14:45:27
URL: http://bergqvizt.blogspot.com
Postat av: Lina

Ha de så jävla bra nu! det kommer gå gör bra för dig! kommer sakna dig, TA HAND OM DIG GUMMAN!

2009-11-11 @ 23:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback