Grisflunsan.

Har hela tiden varit emot att vaccinera mot svininfluensan. Sagt: Nej tack, det kommer inte att hända mig så jag bryr mig inte. Jag brukar aldrig få vanliga influensan, så varför skulle jag få just den här?

Så har mina argument varit, men nu känns det inte som om de håller längre. Har tänkt på det ganska mycket nu och har bestämt mig för att vaccinera mig innan jag åker till London. Sista minuten jag vet, men bättre sent än aldrig? Tänkte att jag tar med mig syrran och så hittar vi något ställe i Göteborg och blir stuckna med nålar. Risken att jag börjar gå baklänges av vaccinet känns ganska avlägsen, och gör jag det så kan jag ju alltid joina en cirkus.

Imorgon fyller jag 20. Spännande.


Kommentarer
Postat av: Anja

GRATTIS!!!!

Annars kan du vaccinera dig i England för 10 pund. Man bokar tid på vilket apotek (dvs Boots eller Superdrug) som helst, och får sprutan på samma ställe. Om du nu tycker att det är nödvändigt! Jag tänker inte göra det ;)

Postat av: Anna

Grattis då, på 20 årsdagen Mairon! :)

2009-11-06 @ 17:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback