Happy Saturday :)

Mitt spotify är fucked up, det hackar och hakar upp sig. Dumt.
Idag har jag och Anja haft en mysig dag i vår hemstad, LONDON. Vi tänkte först cykla in till stan men eftersom Anja sett att det skulle bli regn senare på dagen, ett regn som aldrig kom, så tog vi bussen istället. Vi gick på Totally Swedish, köpte lite lösviktsgodis, pepparkaksdeg och glögg, så imorgon ska vi fira första advent :)
Sen blev det fika på Starbucks, drack en av deras christmas latte, som smakade pepparkaka, mums.
En promenad till Hyde park och Winter wonderland, som till vår överaskning var en tysk marknad. Mkt folk och trångt så vi gick bara igenom och gick sen bort till Oxford Street och åkte hem därifrån. På vägen dit fick jag se Nobu, den japanska lyxresaurang som Anja jobbar på, där gäster som Beyoncé, Lily Allen osv äter på. Näe, jag är inte avundsjuk :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback