När vi tänder ett ljus i advent.


Lilla fru husmor har varit framme och satt upp och fållat gardiner.



Resultatet! :) Och ett tips för de som inte har tillgång till strykjärn: Plattång!! Snabbt och smidigt och hur lätt som helst att få flicelinet att smälta.


Min och Anjas första advent! :) Med jullåtar på youtube bakade vi ut vår halva pepparkaksdeg (vi åt upp andra halvan igår) 7 fina pepparkakor blev det, och glögg :) Och så vår otroligt vackra adventsstake med 4 st värmeljus på en bricka. Det blir inte mkt adventigare än så när man bor i Bethan Green.

Har dessutom fått ett skrivbord :) Mina flatmates köpte ett nytt igår och jag har fått deras gamla. Nu kan jag äta mina måltider vid ett bord och inte sitta i sängen och äta, lyxigt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback