Slut på Söndag.

Söndag. Jag och Anja kom hem från födelsedagsfest i Wembley Park klockan halv sju. Sov till klockan elva och stack sen iväg till en cykelaffär och köpte en skitful hjälm (billigaste de hade, och ja, jag är snål) ett dyrare lås (tänker inte köpa ett billigt och få cyklen stulen) och fram och baklyktor. Hela kalaset, med cykeln inräknad gick på 110 pund. Det är mindre än vad ett månadskort för tunnelbana och buss kostar, så jag har inte lagt ut några pengar som jag inte skulle ha lagt ut på transport ändå. Och det känns riktigt bra.

Var tvungen att göra en provåkning till jobbet idag. Vill ju varken komma onödigt tidigt imorgon eller för sent. Det gick inte så bra. Hamnade nere vid Trafalgar Square istället och irrade omkring i chinatown ett tag också. Men jag kom till jobbet så småninom. Efter en timme. Men imorgon tar jag med mig kartan (jag vet, var ett ägg som inte gjorde det idag också, hade sparat mig en del besvär) och jag tror inte att det kommer att ta mer än en halvtimme.

Lite spännande faktiskt för imorgon börjar min första "vanliga" vecka här i London. Jobba måndag till fredag. Ha vardag helt enkelt. Och det känns bra :)

Dags att sova nu, natti hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback