Spårvagnar är farliga.

Sitter just nu i en soffa med tjocksockar på och ett varmt täcke över mig. Vi kollar på biggest looser. Det blev en BLÖT dag idag, jag och syster traskade igenom hela stan i ett never ending regn, mysigt, men blött. Vi fikade dessutom två gånger.

Fick ett mail av Pipeline idag, en skandinavisk pub som jag har sökt jobb på, de behöver folk som jobbar extra, behöver ett heltidsjobb men det här är ju bättre än ingenting. De skickade mailet till alla på deras lista över intresserade och de bad oss att komma in och testa några timmar, spännande :)

Imorgon åker jag till London.

Det verkar föresten vara flera dagars tidsskillnad mellan Sverige och USA för min host mum mailade och frågade vad jag ska göra på min födelsedag, lite sent?


Kommentarer
Postat av: Anja

Jag tycker att du ska komma hit BUMS!!!!! Fan det är ju typ 20 timmar kvar. Alldeles för länge. Imorrn ska jag fixa rummen, nu är Ana och Juarez UTE!!!! HAHAHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback