tandvärk igen. nej.nej.nej.

Jobbet gick bra, andra dagen på hospitality och känner mig redan mkt säkrare och varmare i kläderna, HATAR att vara helt ny på en arbetsplats, nytt folk, nya arbetsuppgifter, nya lokaler, och man känner sig helt borta. fy fabian.

Stack till banken efter jobbet och tog ut 460 pund, som jag sen gav till damen i lägenheten, så var hyran betald, skönt att ha det bortgjort, nu behöver jag inte göra om det förän nästa månad. En sjuk grej är att nästa gång jag betalar hyra kommer det att vara dagen efter julafton. Julafton. Shit pommes, det är snart jul. Det har inte jag fattat, trots ett pyntat Oxford street och julsånger på radion. Och på söndag är det första advent och allt. Känns lite jobbigt att missa en till jul hemma. Andra julen i rad. Men det är bara att suck it up, för det var mitt eget beslut att komma hit, punkt och slut.

Nu sitter jag här letar billiga flygresor till USA, ska dit i mars, trevligt värre! har redan pratat med bossen, och det är ok att vara ledig i två veckor, very good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback