That tonight's gonna be a good night.

Hell yeah. 20,0 kg. Så mkt väger min väska, I did it! Visserligen litar jag inte 100% på badrumsvågen som jag lånade av grannen (vi har ingen hemma, min mams förbjuder en sån i ett hus med tre tonårsflickor, och det tycker jag är bra) men blir det övervikt så blir det på max ett kilo och det kan jag hantera. Däremot ligger handbagaget illa till. 11 kg. Och man får bara ha 8. Men jag planerar att göra en liten luring, för min laptop väger exakt 3 kg och den tar man ju ut när väskan ska upp på rullbandet, alltså kommer den att väga 8 kg. Problem löst.





Ska ägna resten av dagen åt att chilla, leta efter syrrans halsduk och åka iväg och handla matsäck till resan.
Kl 20.50 går tåget, Göteborg, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback