the girl with the red bike.

Gårdagen var ett litet äventyr. Tog tunnelbanan ut till Kilburn, något som inte var det lättaste eftersom många linjer ligger nere på helgerna. Väl där träffade jag snubben som annonserat ut en cykel på gumtree. Som den misstänksamma och överförsiktiga lilla flicka jag är så bestämde jag med honom att träffas utanför tunnelbanestationen, så don't worry, han hade inte kunnat mörda mig och sälja mina kroppsdelar på ebay.
Cykeln är jättefin, en röd herrcykel som ser helt ny ut, är riktigt nöjd med köpet. När snubben hade fått sina 60 pund (billigt!) cyklade jag hem mitt nya inköp, det tog ca en och en halv timme men det var riktigt roligt att cykla genom stan.

Senare åkte jag och Anja ut till Wembley Park, långt ute på vischan, hennes kompis fyllde 21 och hade houseparty, riktigt roligt faktiskt, sen fick vi dessutom skjuts hem och slapp ta nattbussar och grejer.

Idag hade jag tänkt att cykla in till jobbet bara för att kolla hur lång tid det tar, vill ju varken komma överdrivet tidigt och inte heller komma försent.  Men just nu spöregnar det så in i helsike så jag tror jag väntar ett tag.

Angående storbloggar så läser jag dem väldigt sällan, och vill nån veta något så får ni gärna fråga när som helst, med eller utan frågestund :) Känns som att med läsarsiffrorna på den här bloggen och med antalet kommentarer per dag så tror jag att en officiell frågestund skulle bli ganska tyst.

Dissar att följa med Anja och hennes kompis på New Moon, ska skype med värdfamiljen och jag orkar inte riktigt, måste vila upp mig inför morgondagen, ny vecka och nya tag. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback