the lady is back.

Så var man tillbaka i Jämtland efter en liten mini vacation i Umeå. 12 timmar buss på 3 dagar var väl inte direkt världens roligaste, men klart värt det.

Hann träffa min Lina en stund på måndan, hon bjöd mig på en födelsedagsfika och sen åkte vi hem till henne. Den bruden bor fint må jag säga, när jag flyttar hemifrån kommer det att se ut som en knarkarkvart, för jag kommer att vara för snål för att lägga ut pengar på inredning :P

Min morbror och hans tjej boddde ännu snyggare, det kändes som att gå in i en inredningstidning, man vågade nästan inte röra något, det kändes som om man smutsade ner och förstörde bara genom sin närvaro. Inga enorma tidningshögar, skräpande prylar och kläder och ton med hundhår som det är hemma hos oss.
Och yngsta medlemen i släkten var väldigt söt, rund och god om kinderna och supersnäll, är glad över att jag åkte upp och kikade på henne, vem vet, jäntan kanske har hunnit konfrimera sig innan jag ser henne igen.

Stannade till en sväng i stan innan jag åkte hem idag. Kopierade anställningsbevis och skrev ut biljetter och låste upp min mobiltelefen. Så nu är jag klar med allt förutom packningen och det känns grrrr...great!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback