don't bring flowers after I'm dead.

Usch, drömde en konstig dröm i natt, min värdfamilj i Arizona hade skaffat en ny au pair som hette Linda och jag åkte dit och hälsade på och nya au pairen var en riktigt elak bitch.
Igår när jag rensade ut bloggen läste jag en massa inlägg från au pair-året och det var både roligt och jobbigt. Roligt för att jag blev påmind om en massa händelser som jag glömt bort, men jobbigt eftersom det gjorde mig påmind. Jag saknar Arizona och jag tänker ganska mycket på det numera, när jag precis hade kommit hem till Sverige tänkte jag inte alls på vad jag hade lämnat bakom mig, men nu när det har lugnat ner sig och jag har tid att tänka så inser jag hur mycket jag saknar allt. Värdfamiljen, vännerna, pojken, livsstilen, stället. Jag har nog aldrig haft så roligt som jag hade där och jag har nog aldrig blivit så testad på min egen uthållighet som då.
Det var inte roligt jämt, ibland var jag så less att jag inte visste vad jag skulle göra, men till och med då längtade jag inte hem, för jag trivdes så bra där borta, och nu är det över, och jag saknar det.

Ska in till stan idag och fika med en kompis. Ska även spana in nya Gina Tricot, och gå på apoteket och köpa bamse-prylar till mina Arizona-barn :)

 


Kommentarer
Postat av: Linda

En bitchig au pair vid namn Linda... Bör jag känna mig träffad? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback