Hatar att tappa bort saker.

Jo tjena. Har ju i flera dar tjatat på mamma att jag vill ta en bild på henne och pappsen, ska skicka lite bilder till Arizona och har ingen bra bild på päronen. MEN när de kommer hem från jobbet är det mörkt ute och ddet blir inte så bra bilder. Mamma fick en snilleblixt och sa att hon skulle väcka mig nu imorse innan de gick till jobbet, så kunde vi ta en bild då. Nu kommer vi till det "jo tjena" jag nämnde i början. Det är ju oktober nu och mörkt som bara fan klockan 7 på morgonen. Så det blev shit the same, jag tog en bild på föräldrarna ändå, fast det inte fanns något ljus och fast bilden ser ganska trist ut med vårt kök som bakgrund. Men jag vill inte vänta till helgen, vill beställa framkallningen av bilderna så att jag kan skicka iväg paketet.

Blev medlem på Fuji film för att framkalla bilderna, där får man 100 bilder gratis första gången man beställer. Men jag vill ju bara framkalla 5 bilder. Så det blev att försöka hitta 95 random bilder att framkalla. Kom på att det är en bra idé att framkalla bilder som jag kan ta med till London och tapetsera mitt rum med. Och det var då det gick upp för mig....trummvirvel och dramatiskt pianospel.... en cd med bilder från tredje året på gymnasiet och från studenten är borta. Vet inte hur många bilder det finns på den, men de är ovärdeliga och jag måste hitta CD skivan, den får inte vara borta. Så det blir dagens mission impossible, att hitta cdn. Men först ska jag fika och titta på ett avsnitt av Studio 60 on the sunset strip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback