Jag har ont i foten.

Har fortfarande inte hittat cdn, vette fan vart den kan ha tagit vägen för jag har vänt upp och ner på hela mitt rum i "jakten på den försvunna cd-skivan". Det enda jag hitttade var en till borttappad sak, det visar sig att jag bara har hälften av bilderna från min resa i USA som jag gjorde i sommras. Jävligt irriterande. Men jag vet att syrran har de bilderna så jag kan ta dem från henne när jag åker till Göteborg om några veckor.

Annars har jag inte så mkt mer att rapportera om, skickade iväg mitt lilla höst-paket till Arizona idag. 150 jävla spänn kostade det att skicka iväg. Köpte dessutom lite godis till mig och lillsyrran, vi ska nämligen ha ett Sagan om ringen-marathon ikväll/inatt så vi behöver mkt socker för att hålla oss vakna under alla tre filmer.

Ska skypa med en au pair-kompis ikväll, roligt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback