Lite smått lullig på det vin modern har bjudit på.

Måste säga att jag har haft en väldigt bra söndag. Klev upp klockan 6 och gick och jobbade i 5 timmar, en ganska lugn dag, gamlingarna har ju också helg så det är inte så mycket som ska göras. Åkte sen en sväng med lilla mams, vi var snälla mot naturen och sorterade sopor, sen åkte vi och fönstershoppade lite och köpte en låda på Coop forum, äkta mother-daughter time. När vi kom hem tvingades jag ut i elljusan av lillsystern, jag brukar ge henne ett väldigt bestämt nej varje gång hon får för sig att jag ska ut och jogga med henne, men just idag kände en väldigt liten del av mig; varför inte, så jag var inte allt för svårt övertalad, jag stretade emot lite mest på rutin, men sen gav vi oss iväg och det gick riktigt bra faktiskt. Och bäst av allt, nu kan jag med gått samvete låta bli att jogga de kommande tre månaderna.

Har precis gjort upp planer med morbrorn om att jag ska upp till Umeå om en vecka, ska titta på deras nyfödda lilla tös.




Kommentarer
Postat av: Anja

Venti Coffee Light Frappuccino! DE RU! Smakade ju himmelrike :D hahaha

Postat av: Lina

vad är det jag hör =D du kommer väl hit dåååå?

2009-10-27 @ 09:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback