love, love, love it!

Idag tog jag med mig lillsyster och hundarna på promenad till ica. Dagens uppdrag var att hämta paketet som kommit till mig hela vägen från USA. Eftersom man måste deklarera i tullen vad det är man skickar in i landet så fick jag veta redan när jag såg lådan att jag skulle få en "pajamas" (någon på tullkontoret stavar som en kratta?)
Och vilken pyjamas sen. Det är det vackraste jag någonsin sett. Jag ÄLSKAR min nya pyjamas. Jag har aldrig någonsin haft på mig något så bekvämt och SNYGGT!




Kommentarer
Postat av: Johannes

Haha, sjukt snyggt! Ge mig en också

Postat av: Lollo

psst! http://en.wikipedia.org/wiki/Pajamas



jäkla mysig var den dock! :D

2009-10-26 @ 22:23:33
Postat av: Lina

snacka om helkropps! haha! skit snygg, passar dig perfekt! :)

2009-10-27 @ 09:03:23
Postat av: Anja

med den där kommer du inte frysa i London!!!

2009-10-27 @ 10:33:14
URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback