in i norskheten.

Sammanfattning av vad som har hänt:

Jag och Norea anlände till vår lägenhet, fick den trevliga överraskningen att vi har en säng inne på vårt rum, det hade vi inte räknat med. Fick den obehagliga överraskningen att vi inte har internet. (Fast det hittade vi efter lite letande, förutom på min dator, som inte ville vara med, jag känner mig sviken ända in i själen, fucking laptop.)

Idag har vi varit extremt hurtbulliga. Gick till bemanningsföretagen TopTemp och Adecco och åkte till Ikea och handlade "måste-ha-prylar" och handlade mat. Låter inte mkt när man sammanfattar, men damn it, det har tagit precis hela dagen.

Så hur känns Norway so far?

Jao, bara man får jobb på det här så blir det nog fina fisken, men just nu har vi en sparkassa som krymper i ganska rask takt, känns inte bra. Jobb är ett måste.


Kommentarer
Postat av: Anja

Åh men hur är lägenheten? Vilka bor ni med? Med pasta och ketchup klarar man sig långt, det är ju du van vid ;) och nu har jag ÄNTLIGEN fått mina 300 pund av bajshögen, vi stog typ två meter från varandra och sa ungefär 3 ord till varann. hehehe

men nu slipper jag honom!!!!

Postat av: Kissbeth

Men ni kommer ju hitta jobb inom en vecka, lätt!

2010-04-13 @ 06:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback