is back again.

Bloggandet har varit ganska dött, ja. Men jag är lite less just nu, vad har jag att skriva om egentligen?
Inte särskilt mycket, och det känns ganska onödigt att skriva då. Dessutom har ju bloggen fungerat som ett massmail som gjort att lata jag slipper maila alla som jag vill hålla kontakten med, jag skriver ett inlägg i bloggen istället och så är det bra så. Men jag var ju hemma i sommar och när jag var i London kändes det inte som om jag var så långt bort. Och nu är jag hemma igen. Och på fredag blir det flytt till Oslo, som inte heller känns som om det är särskilt långt bort.
Men i alla fall, to the point. Har fått diss av bland annat Josse och Lissbeth för att jag inte skriver längre, så det är väl bara att börja då :)



Kommentarer
Postat av: Kissbeth

Just det;) Jag läser din blogg slaviskt så keep it up!

2010-04-07 @ 20:35:54
Postat av: Anja

yeeeeehhhh!!!!! back in da house! håller med kissbeth, keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback