jag ska dö.

Mår inte bra. Mår DÅLIGT. Min kontaktperson från adecco ringde för nån timme sen och enligt henne skulle jag ha jobbat på skoaffärn idag, men det har jag ju inte gjort, jag har varit hemma och degat för att jag var 10000000% säker på att jag inte skulle jobba idag. Så nu känns allt bajs, för jag ska ju till skoaffärn imorn, kul, och då kommer de att tycka att det är mitt fel för att jag skolkade från jobbet idag. Och dessutom är adeccos hemsida fucked up så jag förstår inte hur jag ska fylla i och allt är fel. Jag hatar Adecco, skjut dem i häcken och tänd sen på med gasol. fan också.

Kommentarer
Postat av: Anja

men kära älskade du! vilka svin som inte säger till dig när du ska jobba. och ja, du kan nog hitta ett bättre jobb än en skoaffär :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback