ssss....stövlar, som fixar ALLT.

Jag är okej nu, thanks for asking.
Det gick bra att jobba i lördags, ingen, förutom den andra tjejen från adecco påpekade min frånvaro i fredags. Blev en ganska busy day i skoaffärn, och under dagen insåg jag en grej. Jag pallar inte att jobba i affär, sitta i kassan och blippa varor, visst, men att gå omkring och vara någons bitch och låtsas vara intresserad av deras inköp, nej, jag orkar inte, jag är ju knappt intresserad när jag själv ska shoppa, har legat i ekonomisk hårdbantning så länge att jag glömt bort hur man gör. Har även insett att jag inte pallar med att ha ett stressigt jobb, gick nästan in i väggen i London, och jag orkar inte mer. Igår på skoaffärn när det var som mest stressigast och de andra sprang in och ut från lagret för att hjälpa alla kunder så fort som möjligt kände jag hur jag liksom drogs bakåt, gick långsammare och långsammare, jag kan inte stressa längre, jag orkar inte mer, är klar. Så jag har bestämt mig för att bita ihop nästa vecka, jobba måndag till lördag och sen får det vara nog med butiksjobb för mig, not my cup of tea.
Nästa fråga, vart ska jag jobba? Gärna någonstans där man får sitta ner, ta det lugnt och ha många fikapauser. Skulle sitta fint.
Blev föresten promenad uppe på Holmenkollen idag, och jag har sämre kondition än en gravid gris, fick dessutom ett skrubbsår på knät, jag kan inte ens gå ordentligt.
Föresten så är lösviktsgodis sjukt dyrt här, kommer att bli ett problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback