From the OS to the LO

Tillbaka i Oslo nu och det känns som om det var väldigt länge sen vi satte oss på tåget mot Östersund. Samtidigt känns det som om vi inte har varit borta alls. 2 veckor sedan jag var inloggad här, och min trogna läsarkrets på 10 pers har förstås väntat med spänning på en uppdatering :)

1. Jag var hemma i 5 dagar och kosade mig med familj och vänner och hundar.
2. Jag blev kidnappad av ordningsvakter med seriösa issues.
3. Jag solade och badade på Mallorca och åt och åt och åt.

Imorgon ska vi gå på stan och köpa sängkläder, för de vi sover i nu är äckliga.

För ett och annat år sedan så dubbades föresten en viss lägenhet till The Mansion. Jag kontrar nu med att dubba min egen bostad här på jorden till THE SHED. För vi bor ärligt talat i ett litet förråd/skjul. Men på ett mysigt vis.

Det har även flyttat in två nya tjejer i lägenheten, göteborskorna har åkt hem. Vi har inte träffat dem ännu, men av matvarorna i köket, den rena disken i diskstället att döma så är de inte lika blåsta som vissa andra i lägenheten. Så det ska bli spännande att se vad det är för ena, och om de kommer att hamna på min mentala hatlista eller inte.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Äntligen ett inlägg:)

Hade totalt missat att du skulle till utlandet, men hoppas det var nice!:)

Postat av: Anja

Äntligen!!!

Jag har väntat och väntat, nästan hållit andan. Lever hon? :) Ska knåpa ihop ett mail ikväll tänkte jag. Puss

2010-08-14 @ 16:50:28
URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback