Hur hamnade jag hær?

Væcktes imorse av min kontaktperson från back up personell. "Vill du jobba? En receptionist ær sjuk, ta med dig en bok før det ær ganska lugnt dær borta."

Och lugnt det ær. Har varit hær sen 10.00 och den enda som har ringt på fyra och en halv timme ær kontaktpersonen från back up. Och jag har læst ut en hel bok från pærm till pærm. Skulle ha tagit med mig två. En och en halv timme kvar, underhåller mig sjælv med att tomta runt på bloggar och facebook. Har insett att jag tycker att Bingo Rimer ær en ganska cool snubbe.

Kunde inte sova igår natt, nog før att jag inte ær helt lugn inombords pga jobb-bytet, igår var det en massa røster och oljud inuti huvudet på mig. Borde jag vara orolig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback