On my way out of here.

Trött och seg måndag med dåligt säljsresultat. Men. Jag berättade för min teamleader att jag ska sluta, och att jag har börjat söka nya jobb. Det var inte alls några problem, jag har 2 veckors uppsägningstid och får stanna kvar efter det tills jag får ett nytt jobb. Känns riktigt bra att ha det sagt och det var väldigt skönt att han var så förstående och schysst. Har redan skickat in 7 olika jobbansökningar så nu är det bara att vänta tills det nappar och fortsätta söka varenda passande jobb som dyker upp. Förhoppningsvis har jag nytt jobb innan september börjar, men det är mest önsketankar, kommer nog inte att bli förrän i alla fall 2-3 veckor. Men finns det hopp...
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback