Oh.

Intressant det där med att bli äldre. Att på ett positivt sätt se att man inte är likadan som för ett år sedan. När det gäller jobbet så har jag tackat nej till att jobba flera gånger. Utan någon annan anledning än att jag faktiskt inte känner för att gå upp tidigt den dagen. Förra året skulle det aldrig hända. Förra året jobbade jag 15 dagar i rad en gång bara för att de fortsatte att ringa och jag inte kunde säga nej. Nu orkar jag inte. Vet inte om det är för att jag inte längre tror att de slutar ringa om jag säger nej ett par gånger, eller om jag har blivit lat och degig. Kanske är det klimatet och årstiden? Men jag känner mig väldigt trött och seg. Kanske är det all oro och själsklåda som jag hade i Oslo? Men jag ORKAR så lite. Känns som att jag har hamnat i en konstig växel och att jag går på reservkrafterna. Det finns liksom inte mer att ge än vad som syns på utsidan. Jag har ingenting kvar längre. Jag känner mig lite som en urvriden skurtrasa.
Förhandsgranskning

Kommentarer
Postat av: Lina

jadu, jag känner verkligen igen mig, jag är helt slut om dagarna.. jätte jobbigt, så de ska bli skönt att få komma hem och ta det lugnt ett tag över jul. Kram!

2010-12-11 @ 17:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback