awesome.

Äntligen fungerar bloggen igen, typiskt att när man väl känner för att blogga så går det inte. Och nu har jag tappat lusten, så det blir inget. Eller....?

Idag var en sån där dålig dag på jobbet, känner mig utbränd och känner verkligen att varenda tillrättavisning jag får från kocken trycker ner mig allt djupare mot golvet. Jag orkar snart inte mer. Från den sekunden jag kommer till den sekund jag går har jag alltid något som måste göras. Och då menar jag inte saker som behöver göras och som det är bra om jag tar i tu med, utan saker jag borde ha gjort för en sekund sen. Och när jag väl börjar känna att jag har koll på läget, lärt mig allt, börjat göra rätt, börjat jobba snabbare, ja då är hon där igen, kocken, och talar om för mig att så är det inte alls. Och på torsdag kommer the Area director, also known as Satan. Jag hatar honom. Så imorn och på torsdag har jag panik och ångest och en gnutta panikångest att se fram emot. Allt måste vara perfekt och felfritt så att gubben inte har något att klaga på. Har jag glömt att det ska göras snabbt också?
Har jag nämnt att jag kommer på mig själv med att röra mig onormalt långsamt, bara för att jag inte orkar mer?


Såg just på en skitdålig film med Anja, year one, ingen höjdare direkt. Ska snart gå och lägga mig. Vill inte jobba imorgon, saknar att vara på någon av de två andra avdelningarna på jobbet, pallar inte köket längre.

godnatt folk.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Säg till om du vill att jag ska skicka över lite lugnande tabletter ;)

Och du - har man klarat av två griniga ungar så klarar man vad som helst ;)

Postat av: Johannes

Låter inget vidare. Men går nog bra.

Kommer bättre dagar;)

2010-02-10 @ 00:55:18
URL: http://bergqvizt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback