Det regnar för mycket.

Både fredagen och lördagen flög förbi med många spännande händelser.
Idag spöregnar det ute och varken jag eller Elisabeth har lust att plåga oss själva med att stå under ett paraply och huttra hela dagen, inte heller har vi lust att stanna hemma. Så det blir museum, museum of natural history för att vara helt exakt. Har aldrig varit där så det ska bli intressant. 

För övrigt så hade mr Brasilianare finbesök igår. Detta märktes på klorinlukten i lägenheten, de tända ljusen i hallen och den äckliga puddingen (hans paradrätt som smakar blä) som stod på svalning i hallen. Och hans ansträngningar verkar ha lönat sig för imorse när jag och Elisabeth satt i köket och åt frukost trippade det förbi en blond brud i morgonrock. 

Imorgon är det back to business, jag vet inte riktigt om jag vill. Två veckor kvar dock. Inte mycket nu.

 


Kommentarer
Postat av: Anja

Hon är fortfarande kvar kan jag meddela. Och på accenten verkar hon vara från Polen eller Ryssland! HAHAHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback