little miss sunshine.

Och ute kämpar solen med att tränga igenom det engelska molntäcket. Blir alltid lika fashinerad över det faktum att jag kan vistas utomhus i något så sällsynt som dagsljus. Händer varje helg, på vardagarna är jag ju instängd på jobbet hela dagen och när jag väl kommer ut har mörket redan börjat komma.

Igår tänkte jag och Lovisa ha mysig pubkväll men det blev rolig partyafton istället. Sånt gillar vi. Och vi gillar också när främlingar betalar.

Idag blir det promenad i hyde park med Lovisa och sen vidare till Westfields, europas största shoppingcenter, eventuellt bio på det och vi har en alldeles lysande lördag :)

take care folks...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad mysigt det låter! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback