happy fucking new year.

Är en aning sur just nu. Besöket hos min jobbarkompis var ingen riktig hit. Blev otroligt less på hennes bittra gnällande, hennes främlighetsfientilighet och rasism och att hon beter sig som en barnslig diva.

Nyårsafton 2009 vinner priset "värsta nyårsafton någonsin". Grattis.

Jobbarkompisen ville stanna hemma och inte gå ut, bråkade med sin pojkvän på telefon och skrek och grät, bredvid stod jag och kände mig väldigt akward. Vi gick ut tillslut och jobbarkompisens housemate som var sliskig stötte på mig. Usch. Åkte hem idag det första jag gjorde, ville inte vara kvar.

Kom hem och upptäckte att min och Anjas cyklar var borta, våra flatmates hade lånat dem utan att fråga. Inte okej. De är hemma igen nu och bad fnissande om ursäkt. Vad kan man säga förutom att  det inte gör något. Men jag tycker att det gör något. Det är min cykel god damn it.

Suck, ska gå till hörnbutiken och köpa mjölk, jippie.



Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan ju trösta dig med att alla mina vänner drog till åre och lämnade mig i stan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback