hej mitt vinterland.

Idag har det snöat hela dagen, det var på tal om att de skulle stänga byggnaden där jag jobbar tidigare på grund av vädret. Men det gjorde de tyvärr inte. Och jag och mina arbetskamrater har hela tiden tittat ut genom fönstret och filosoferat i hur mycket snö det kommer att vara imorgon. Snöar det tillräckligt mycket kommer kollektivtrafiken att dö, och då slipper man jobba :D Men tyvärr var det inte så mycket snö som fastnade på backen.

Ikväll ska jag och Anja gå och se Avatar, spännande, fast tyvärr vet jag redan hur den slutar, lyssnade på p3 på webradion igår och de disskuterade filmen, och så bara så där berättade dem hur den slutade, inte okej!
Jag är starkt emot spoilers. Men det ska nog gå bra ändå.

tjoflöjt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback