Jag äter ett äpple.

Till Linnea som undrade varför flatmatsen stängde av värmen i mitt rum; de fick nys om att jag skulle hälsa på min jobbarkompis i ett par dagar och ville spara pengar på att ha ett element mindre igång. Så de gick in på mitt rum (vilket det är dödsstraff på) och stängde av det. Det tog tre dagar innan jag insåg att det inte var kallt i allas rum utan BARA på mitt...

Jobbdag nr 2 avklarad, imorgon är det banne mig onsdag och halva veckan har gått. Shit pommes. Och nästa vecka kommer en av en medlem i tysktalande-au-pair-maffian och hälsar på!! Ska bli skitkul :)

Och jobbet går jättebra, idag och igår har jag varit i köket, var lite nervös först men det går jättebra, 1000 saker att göra och enda gången jag inte håller på med något är under min halvtimmes rast, sen är det fullt ös i 8 timmar, skitkul och tiden går fort som bara den.

Imorgon ska det tydligen snöa hela dan, vet inte om jag borde dissa cykeln och ta tunnelbanan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback