pink.

Igår gjorde jag det ultimata rookie misstaget när jag tvättade. Jag slängde in en röd handuk med vit tvätt. Till mitt försvar trodde jag att jag hade tvättat handduken tillräckligt många gånger för att det inte skulle vara någon fara. Jag hade fel. Som tur var så var det inget viktigt som blev missfärgat, ett par trosor och små handdukar. Där emot blev jag ledsen när min fina pyjamas t-shirt från walmart blev rosa. Inte kul.

Som vanligt flög arbetsdan förbi, som vanligt hade jag miljoner saker att göra, som vanligt sprang jag omkring som en yr höna hela dagen för att försöka hinna med allt och inte glömma bort något, vara för långsam eller göra fel. Har börjat på fjärde veckan i restaurangköket nu, och det känns inte som att det blir bättre, känner verkligen hur det bränner ut mig och tär på mig. Hade inte klarat mig utan min cykel, min cykeltur hem från jobbet är bästa stunden på min dag. Då åker musiken igång och jag cyklar hem och lämnar dagen bakom mig, då är jag klar, dagen är över och jag behöver inte tänka på allt som måste göras förän dagen efter. Underbart.

Just nu håller någon på att borra i väggen i lägenheten intill, hoppas att de inte tänker hålla på länge för då kommer inte jag att kunna sova... :/

Kommentarer
Postat av: Kissbeth

Men Mairon? En RÖD handduk i vit tvätt? Tss;P Har din mamma aldrig sagt att det inte går?

2010-01-26 @ 10:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback