Hurt.

Det är synd om mig för jag har ont i foten. Och min kusin har sagt till mig att efter en liknande skada så kände han av det i ett år. Det känns inte riktigt okej.

Av någon anledning vaknade jag vid nio både igår och idag, hrm, här har man chansen att sova hela dagen och så sviker kroppen genom att vakna, jävla otacksamt. Men det har varit en rolig och mysig helg. Sol och chill och lite party party, för mig blev det vit kväll pga foten, men ändå.

Något som inte var lika mysigt var städningen jag nyss gjorde. Vi har stora problem med att få mr Svin att göra sina plikter och därför har lägenheten gått ostädad länge, och idag var det min städdag så jag fick ta hand om det han inte har städat. Seriöst, vi har sagt åt snubben 4 gånger att städa, han är dum i huvudet och vi hatar honom. Men idag kommer hyresvärden förbi och då ska vi skvallra så det bara smäller om det.


Fan vad varmt det är, svettas ihjäl, och det blir inte direkt bättre av att ha en varm laptop i knät.

Jag har ont i foten. :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback