Lördagsmys.

*Först och främst så är jag jävligt less på att vara halta Lotta! Kan fortfarande inte gå som en normal människa och snart kommer jag att ha blåsor på händerna. Nu har hälen 11 dagar på sig att läka, annars jävlar. Jag vägrar att ha ont i foten på yran och jag vägrar att ha ont när jag åker till Spanien med familjen. Inte okej. Enligt mamma hade kusinen samma skada och det tog ca 2 veckor för hans att läka. Har även googlat runt lite och det verkar vara samma sak för andra. Flera veckor alltså. Jag har inga problem att ha lite värk, men jag vill gärna kunna transportera mig själv utan kryckor och utan att se ut som ett mongo.
-
Igår blev det lönepils med väldigt dålig uppslutning, företaget har ju minst 50 anställda men knappt 10 dök upp. Provade även att vara nykter en utekväll (foten you know), ny upplevelse.
-
Idag vaknade vi tidigt och åt en god lördagsfrukost (vaniljyoghurt och müsli) och såg på halva Jane Eyre (Andra halvan kommer ikväll). En sväng på stan (kryckorna med, suck) ett brunt skärp 70% rabatt och en ögonbrynspenna.
En gammal islatte med vita bitar i. (Den drack jag inte upp) och en Bounty till efterrätt (Nya besattheten)
* Nu ska jag se på Hell's kitchen, Gordon Ramsey är min idol.

Kommentarer
Postat av: lillasyster

okej (tack för inlägget). jag längtar jättemkt (alltså, till spanien) gör du? (asså längtar (till spanien) ) hur är det med foten? (som du ramlade med). det var kanske lite dumt att hoppa (från ett fönster). vilken dag ska du gå på yran (alltså storsjöyran)?. ska vi gå och fika nåt när ni (du och norea) kommer hem?



do you get my point?

pusshej

2010-07-17 @ 20:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback