We do like our weekends.

Det är inte riktigt bra att ha mobilt bredband, för gobitarna i livet försvinner, spotify är segare än en full apa och man kan inte ladda ner, inte okej :/ Nu har dessutom bilderna på varje sida börjat ta tusen år på sig att ladda upp, något som försvårar min hobby att glo på andras tatueringar.
-
Ikväll känner jag mig lite grann som tjejen som inte blivit bjuden till kalaset, fast det är ju jag själv som har valt att dissa. Det är utgång på gång och jag pallar inte att vara nykter en till utekväll, och jag vågar inte dricka för då vet jag att jag kommer att fucka upp foten och vakna på ruta noll igen imorgon, och nu när jag är så nära till läkt fot tänker jag inte riskera yran för en utekväll i Oslo. Därför ska jag vara duktig och helt enkelt stanna hemma. Men det gör inte så mycket, det är faktiskt min första kväll sen i början av april som jag får vara i fred med mig själv, och det ska bli jätteskönt, har saknat mitt eget sällskap. Ska mysa, äta popcorn och ha hela lägenheten för mig själv.
-
Ipod i gräset och en finne under näsan. Sommar, sommar, sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback