Föresten så är det snart helg igen.

Done, over och färdig med att sälja till oförskämda, elaka och allmänt DUMMA människor. Imorgon ska jag ha produktupplärning till att sälja till folk som redan är kunder hos företaget, alltså kommer de att vara mkt trevligare och snällare, och jag kommer inte att känna mig som en rabiessmittad räv som folk tycker sig ha rätt att sparka på.
Föresten så är det helt sjukt att juni är över, jag gick och la mig på kvällen den första juni och vaknade upp idag, den sista, jeez säger jag bara.
-
Föresten så ångrar jag att jag tog bort alla mina inlägg från au pair tiden, någon bloggnisse som vet om det finns någon möjlighet att hämta tillbaka dem från internetets soptip?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback