Jesuflygare, amen!

Igår var en riktigt bra dag på jobbet, eller en riktigt dålig, beror på hur man ser det. Ser man det från den ljusa sidan så har jag förbättrat mitt säljande rejält och fick 3 sälj igår. Ser man det från den mörka sidan så blev jag av med två av dem för att den ena idioten istället för att skicka sms JA för att fullborda köpet skickade sms Jag har ändrat mig, förlåt. Den andra idioten har inte betalat sina räkningar så han FICK INTE köpa. Så som sagt, antingen kan man vara pissed off och sur över den provision jag blev av med, eller så kan man klappa sig själv på axeln och säga, fan, jag börjar ju bli bra på det här, och jag tycker att det är kul. Jag väljer nummer 2 :)

Skog, BRA idé med att lägga bacon i allt, MEN, systern min är ju veggo och vi lagar mat tillsammans, så jag tror inte att hon skulle uppskatta om jag la Nasse i maten ;) Dessutom har ju Somaliern i källarn flyttat nu, så det är lugnt.
Idag blir det pyjamas hela dan och Lost från morgon till kväll. We like it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback