That's what she said.

Maj är verkligen helgdagarnas månad, på måndag är det tydligen annandag pingst, vilket innebär att det blir den tredje 4-dagars veckan i rad, kul för mig men inte lika kul för mitt lönespec...
Blev ett napp på jobbet idag föresten, men målet/kravet är ju 2, så inte riktigt helt success, men men, vi kör på imorgon igen och då jävlar. På tal om jobbet har jag fått början till en arbetsskada, sitter ju med benen i kors hela dagarna och nu har min höft blivit alldeles sned eller nåt, det gör ont i alla fall, så imorgon är det jag som ska sitta korrekt med rak rygg och fötterna i golvet. Annars går det inte.
Norskarna går all in.

Kommentarer
Postat av: Skog

Haha, håll hållningen nu!



Kommer du hem något i sommar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback