Min och Anjas film.

För en himla massa år sedan när jag och Anja planerade vår resa till London så laddade vi upp med att se filmen The Phantom of the Opera. Väl i London så blev det inte att vi såg musikalen, vi såg Les Miserables istället.
Och nu i våras när Andrea var och hälsade på mig i London så bestämde vi att vi skulle gå på en musikal och jag tyckte att vi skulle se "Phantom". Vi köpte biljetter i en liten kiosk på Picadilly Circus och fem minuter senare fick vi syn på en annan kiosk som sålde samma biljetter till billigare pris. I jakten på att spara pund så gick vi tillbaka till första snubben och försökte få tillbaka våra pengar, och det gick förstås inte, det pinsamma var att vi ju inte kunde säga att vi hade hittat bättre biljetter, så vi började valsa in oss i lögner om att vårat flyg skulle gå senare på kvällen och att vi precis insett att vi inte skulle hinna se klart musikalen. Snubben tyckte att vi var dumma i huvudet. Det hela slutade med att vi fick tillbaka nästan alla pengar av snubben och sen sprang och köpte de billigare biljetterna. Men eftersom vi inte fått tillbaka alla pengar som vi först betalat av snubben så blev vi av med 5 pund var. Och vid det laget så var vi så less på det hela att vi inte längre brydde oss. HAHA. Losers.
-
Det jag egentligen ska komma till, och meningen med det här inlägget är att jag tänkte tala om att The Phantom of the Opera är väldigt bra. Och att Gerard Butler spelar huvudrollen i filmen. Yummy.

Kommentarer
Postat av: Anja

Sa himla bra! Och musikalen var helt underbar =)

2010-10-02 @ 15:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback