Andy boy.

Har sett Toy Story 3 tillsammans med syster. Jag pallar inte sånt. La band på mig för att inte syster skulle retas,men fan, tårarna kom ändå, hade jag inte försökt så hårt att låta bli hade det skvalpat som bara den, nu blev det bara en ensam liten tår och ett enkelt snyft. Men nä, hela den där grejen, ska inte avslöja nåt om handlingen, men Pixar och Disney sa antagligen hejdå till Toy Story för sista gången, pallar inte sånt, gråter som läckande hink. Konstigt nog har jag själv aldrig lidit av en allt för svår separationsångest, men att se det på film med musik i bakgrunden, tillbakablickar och sånt tjafs, herregud. Jag kan fortfarande inte se Upp utan att gå sönder inombords.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback