Fryser om fötterna.

Börjar bli lite smått nervös nu, arbetsintervju nr 1 idag klockan 10. Får jag som jag vill så kommer jag att inleda en karriär inom optikerbutiksbiträdesbranschen, i mams fotspår alltså, då blir hon säkert glad, och jag med, för då får jag gångavstånd till jobbet, och sånt är viktigt. Och jag vill verkligen ha det här jobbet.
Arbetsintervju nr 2 börjar klockan halv två, och det jobbet är jag egentligen inte så sugen på, men det är klart att jag inte tackar nej om det är det enda som erbjuds. För det förstå så ligger det ute i Tjottaheiti, måste åka till en annan KOMMUN för att ta mig dit, inte riktigt helt okej. Men som sagt, jag tar't om det är det enda jag kan få. Men jag hoppas på att Brilleland vill ha mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback