hrm.

Intervju nr 1 - tog bara 5 minuter och jag har ingen aning om hur det gick. Blev intervjuad av butikschefen och en tjej i min ålder, de frågade basfrågorna, styrka vs svaghet, och hur jag tacklar eventuella kommunikationssvårigheter. Tror att det gick bra, de skulle intervjua en till och höra av sig senare idag. Snälla anställ mig.

Intervju nr 2 - var jag tvungen att åka buss till, kvinnan som skulle intervjua mig kom och mötte mig i dörren, gick igenom ett rum där 15 pers satt vid varsin dator med headset. (Fick rysningar av att se det) Intervjun var kort och jag kände hela tiden att jag inte ville ha det här jobbet. Sitta i telefon från 8 till 16 och ta emot hotellbokningar, kunna svara på miljoner frågor om öppettider, om rummet har utsikt eller inte, osv. Usch, i princip samma sak som telefonsälj. Efter intervjun hade jag lite ångest eftersom jag verkligen inte vill jobba på det där stället, men sen löste det sig för kontaktpersonen från bemanningsföretaget ringde och sa att företaget hade valt att anställa en annan. Blev jätteglad över att få en anledning att slippa ta det där jobbet. Men samtidigt kan jag ju inte hjälpa att känna mig lite sårad, vad fan dög inte jag för då? Haha, hade känts bättre om jag fått jobbet och själv varit den som dissat.
-
Nu sitter jag och väntar på att telefonen ska ringa. Jag vill jobba på Brilleland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback