Att boka eller inte boka.

Note to self: Försök inte boka viktiga flygbiljetter klockan tolv på natten.

Usch, jag tycker att det är jättejobbigt att boka biljetter, jag får tvångstankar om att göra fel och kan knappt stava mitt eget namn (Det värsta jag har gjort i hela mitt liv är att fylla i min Au Pair ansökan, jag var tvungen att göra det i bläck och var tvungen att börja om från början 4 gånger eftersom jag av nervositet att göra fel tillslut inte ens kunde stava ordet "teacher"). Hur som helst så gick det inte att boka biljetterna till Australien, när jag var inne i sista momentet och skulle betala med mitt norska visa så fungerade det inte. Något som ger mig ångest så att det räcker för att hålla mig vaken hela natten: Varför fungerar det inte? Är det något fel på mitt kort? Tänk om det har dragits pengar ändå? Försökte igen men då gjorde jag fel och glömde att kryssa i att vi vill ha avbokningsskydd, något som gav mig ännu mer ångest och tvångstankar. Och sen gick det inte att boka alls, kanske går det inte att beställa igen när man redan har gjort 2 st avbokningar? Hur som helst så är jag helt slut i hjärnan nu och inte heller har det blivit några jävla flygbiljetter. Suck. Nu ska jag gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback