Germany, hi.

Idag ska jag ut och resa. Flygbussen går om en halvtimme och sen bär det av till tyska staden Weil am Rhein. Reunion med tysktalande au pair-maffian. Första vi haft där alla kan vara med. Ska bli skitkul. Men just nu är jag nervös och har resfeber. Inte helt okej.
-
-
-
Annars rullar livet bara på, har snart gått 2 månader sen jag kom hem från Australien. Om exakt två veckor får jag min lön, något som verkligen behövs eftersom jag numera lever på lånade pengar, inte världens bästa känsla, men det är toppen att jag har folk som ställer upp! :)

Kommentarer
Postat av: Ann

Åh, vad kul. Ha en trevlig resa :D

Postat av: Cass

Kolla in min stora bloppis!! :) - du sätter priserna.

2011-03-11 @ 09:26:37
URL: http://salebycass.blogg.se/
Postat av: Kissbeth

Yey! Du åkte:D Ha en skön minisemester, men se till att vara hemma tills nästa helg ifall jag hinner ta en fika med er!

2011-03-12 @ 08:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback