Uppdrag jobb

Har väl gått lite si och så idag, och just nu är jag jättetrött, men klockan är bara kvart i fyra så jag kan ju inte direkt gå och lägga mig.

Klev upp kl 9 idag för att ta tag i mitt liv. Svarade på 5 st jobbannonser på internet, sen gav jag mig av för att försöka hitta en av de ställena jag sökt jobb på. Det ligger ganska nära där jag bor så jag ville verkligen ha jobb där, så jag tänkte att om jag går dit och presenterar mig så har jag större chans att få jobbet. Lättare sagt än gjort, gick vilse två gånger i enorma Victoria park, vimsade hit och dit och hittade tillslut den plats där cafét borde ha legat på. Men det gjorde det förstås inte, och om det gjorde det så var det väldigt, väldigt stängt.
Gick tillbaka till Bethnal Green rd, en gata nära mig och tänkte dela ut lite cvn efter vägen. Hittade ETT ställe som verkade intressant så jag lämnade mitt cv där. Gick hem och åt lunch och har sen dess sökt 8 jobb på datorn.

Nu säger jag tack för idag, jobbsökardag nr 1 är över. Vill ha ett jobb nu.

Imorgon har jag ett möte med banken för att kunna skaffa ett konto, ska även gå omkring på Oxford street hade jag tänkt och lämna lite cvn, wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback