Need some sleep.

Klockan är snart halv ett och varken jag eller syster är ens i närheten av sömn, kommer att straffa sig imorgon.
Har varit en stillsam och mysig helg med fint sensommar väder. Film och kladdkaks och glass-svull, we like.
Här i lägenheten har det där emot hänt grejer. Svinet ska flytta ut (Lycka på hög nivå!!) Så idag har 3 olika killar varit på visning för att få hans rum. Dessutom har vår hyresvärd tydligen bestämt sig för att hyra ut vårt vardagsrum (rummet i källaren där somaliern bodde förut, och som hyresvärden sa nu skulle vara vardagsrum och att ingen skulle flytta in dit) men det var ett sött och snällt svenskt par på 19 år så det var inte så farligt ändå.
Har även lite andra förändringar på G, men ingenting är säkert ännu, men jag hoppas och jag tror. Snart så :)
Till Lina som kommenterade: Bor i ett kollektiv i Oslo, lite slitsamt och irriterande ibland, men det är helt okej och framför allt billigt :)
Nu banne mig ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback