söndagsöppet.

Cashing! Sålde hojen igår, det var en väldigt enkel proccedur måste jag säga, gick ner till Bethnal green station, träffade Anna som svarat på min annons, hon tyckte att cykeln var "fin" och gav mig £100 utan att ens ha testat cykeln, lilla gumman, inte för att det var några som helst fel med min cykel, men jag hade ju kunnat sålt henne ett vrak som inte fungerade alls, hon kände ju inte ens på däcken om det fanns luft i dem. Men nu är jag 100 pund rikare, och en cykel fattigare, nästa vecka blir det till att åka buss till jobbet, men det kommer att bli ganska skönt, och jag tror dessutom att det kommer att bli ganska pissigt väder.

Igår hade jag chill och slapp-dag, gick på en promenad med Anja i Victoria park och skypade med storsyster i 2 timmar, mysigt värre. Blev dessutom uppringd av mina värdbarns (mina trollungar som jag var nanny åt i ett år) farföräldrar, underbart söta människor.

Nu ska jag och Anja iväg till Marble Arch och möta Josse, det blir fika på caféet i central park, ännu mera mys med andra ord :)


Kommentar postat av: Skog

Vad händer sen?

Svar: Åker till Arizona mars 11, blir där i 2 veckor för att umgås med min älskade värdfamilj och sen flyttar jag till norskarnas land :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback