Got to look your best.

Nu har jag duschat, blåst håret, sminkat mig, - till och med använt fondation - målat tånaglarn, bytt ut pyjamasbyxor/mjukisbyxor till jeans och satt på mig ett halsband. Nu ska jag gå de 200 metrarna till mataffären och köpa två stycken 5-pack nudlar med kycklingsmak. Och om 2 timmar ska jag promenera bort till syrrans jobb, har bett om lov att få komma och möta henne när hon ska gå hem från jobbet, bara för att ha något att se fram emot när jag vaknade i morse. Där har ni det. My life, sad but true.
-
MEN. Ringde till hemtjänsten hemma i Sverige i morse och det verkar vara grönt ljus, 99% säker på att jag har jobb när jag kommer hem, och om inte så vill ålderdomshemmet ha mig. LYCKA!
-
15 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Haha, men livet i Nordnorge är inte mer innehållsrikt det heller. Ett besök på ICA är typ dagens höjdpunkt, och nu sitter jag på jobbet även fast jag är ledig bara för att internet inte fungerar i lägenheten.

har mao inte heller nåt liv, så då är vi två!

Men det blir det ändring på snart. Kul att du verkar få jobb hemma iaf:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback