Life oh life.

Det blev pladask ner i depp-träsket. Och då menar jag inte Johnnys träsk, där hade jag gärna befunnit mig ;)


Är jag arbetslös eller bara arbetsväntande? Vilket är värst? Snackade med bemanningsföretaget på flygplatsen i London. De hade försökt ringa mig när jag var i USA, men igår, idag och imorgon fanns det inget jobb att få. Och jag har ingen aning om ifall jag kommer att ha det nästa vecka heller, eller veckan efter det, eller veckan efter det, ni hajar. Känns väldigt pissigt just nu för jag litade verkligen på att jag skulle ha heltidsjobb hos H&M tills jag lämnar Oslo. Så vad gör jag nu? Hoppas på att bemanningsföretaget ger mig jobb? Börjar leta nya? Problemet är att jag inte orkar börja om från början igen. Tredje gången på 7 månader. Det finns ingen ork kvar att sitta och kolla jobbannonser, skriva personliga brev och sen gå omkring som en nervös 14-åring och vänta på att telefonen ska ringa. Jag pallar inte mer. Jag vill inte och jag orkar inte. Att komma tillbaka till Oslo känns bara jobbigt. Jag vill inte vara här och tydligen så vill inte Oslo det heller, för Oslo är en fucking jävla bitch som bara hara varit elak och dum mot mig enda sen jag kom hit i april. Die Oslo die. Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback