Rudolf.

Jingle bells. Idag har jag ätit årets första pepparkaksdeg! Lycka på hög nivå! Nedräkningen till julafton har börjat. Och för mig började räkningen 24 december 2007, för det var senaste gången jag firade jul hemma. Längtar, längtar, längtar. Till lussekatter, adventsljusstakar, julkalendern, glögg, pepparkakor, godis, julpynt, julstädning, julmust, julmat, julskinka, julmusik, JUL.  (Jul är föresten ett väldigt fult ord om man säger det flera gånger, jul, jul, jul, jul)
-
Mitt liv som professionell soffpotatis fortsätter, har snart sett klart andra säsongen av Entourage, och nu har jag fått igång the sims 3 på min dator också. Awesome.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Haha, förstår att du längtar till svensk jul:)

Redo med en pepparkaksdeg och lussebullar när jag kommer hem till svea rike i december?:P

Postat av: Skog

Haha, jag ska också fira jul i Sverige för första gången sedan -07. I och för sig så är det första gången jag firar jul sedan -07. Men ändå.



Och the sims 3 äger. Har alla expansions. Geek-Skog.

2010-10-29 @ 21:34:39
URL: http://themansion.blogg.se/
Postat av: Anja

DEG!!!! ah jag dor! kommer aldrig glomma den underbara stunden vi hade med varan degkorv i Bettan forra julen :)

2010-10-30 @ 12:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback